Poslední přírůstky
Pravidla fóra
Prosím opravte si obrázky které se špatně zobrazují nebo jsou nefunkční. Jinak budou z příspěvků odstraněny administrátorem.
Prosím opravte si obrázky které se špatně zobrazují nebo jsou nefunkční. Jinak budou z příspěvků odstraněny administrátorem.
Re: Poslední přírůstky
Byla to trošku komplikovaná výměna. Ale nakonec jsem se při mé snaze o obměnu nečíslovaných předválečných stříbrných šípů od CMC za číslované, dostal k tomuto vzácnému W125. A teď jsem nesmírně rád, že No.12, vítězný vůz Rudolfa Caraccioly z GP Německa zaujal čestné místo v mé kolekci.
MERCEDES-BENZ W 125
R8 • 5663ccm • DOHC 32V • supercharger • 419kW (570ps) / 5800rpm
European Championship 1937 • Rudolf Caracciola 1st
Großer Preis von Deutschland 1937 / Nürburgring • Rudolf Caracciola 1st


Více fotek na mém photobucketu Dali_photos2 ZDE :
http://s1140.photobucket.com/albums/n56 ... 4QQtppZZ20
MERCEDES-BENZ W 125
R8 • 5663ccm • DOHC 32V • supercharger • 419kW (570ps) / 5800rpm
European Championship 1937 • Rudolf Caracciola 1st
Großer Preis von Deutschland 1937 / Nürburgring • Rudolf Caracciola 1st






Více fotek na mém photobucketu Dali_photos2 ZDE :
http://s1140.photobucket.com/albums/n56 ... 4QQtppZZ20
Re: Poslední přírůstky
Tak tedy, "už tě mám Californie !" 
CMC , zakoupeno ve Světě Modelů
FERRARI 250 GT California Spider SWB Hardtop (1960)
V12 • 2953ccm • 2xOHC 24V • 206kW (280ps)


Další fotky na mém photobucketu Dali_photos ZDE : http://s100.photobucket.com/albums/m5/D ... 1QQtppZZ20

CMC , zakoupeno ve Světě Modelů
FERRARI 250 GT California Spider SWB Hardtop (1960)
V12 • 2953ccm • 2xOHC 24V • 206kW (280ps)






Další fotky na mém photobucketu Dali_photos ZDE : http://s100.photobucket.com/albums/m5/D ... 1QQtppZZ20
Re: Poslední přírůstky
Další postupný krok (už třetí) na cestě k obměně nečíslovaných stříbrných šípů za číslované.
CMC ze SVĚTA MODELŮ :
AUTO UNION Typ C
V16/45° • 6008ccm • 2xOHC 32V • supercharger • 382kW (520ps) / 5000rpm
European Championship 1936 • Bernd Rosemeyer 1st
Großer Preis von Deutschland 1936 / Nürburgring • Bernd Rosemeyer 1st


Více fotek na photobucketu Dali_photos2 ZDE : http://s1140.photobucket.com/albums/n56 ... 1QQtppZZ20
CMC ze SVĚTA MODELŮ :
AUTO UNION Typ C
V16/45° • 6008ccm • 2xOHC 32V • supercharger • 382kW (520ps) / 5000rpm
European Championship 1936 • Bernd Rosemeyer 1st
Großer Preis von Deutschland 1936 / Nürburgring • Bernd Rosemeyer 1st






Více fotek na photobucketu Dali_photos2 ZDE : http://s1140.photobucket.com/albums/n56 ... 1QQtppZZ20
Re: Poslední přírůstky
BMW M6 F13 COUPE 2012-Paragon z Modelissima
Dlouho jsem váhal,zda tento model vůbec pořídit-na MO byl vyfocen s vyvráceným PZ kolem. Ale pak ho slevnili o 20 éček,tak jsem to teda risknul.Když mě model dorazil,tak všechno bylo ok, akorát se netočily přední kola-jsou napevno.Teď teda nevím,zda je to tak schválně,nebo zda místní pracovník v Paragonu si spletl olejíček s vteřináčem.Ale jinak modely od Paragonu ještě nejsou na úrovni Kyosha před 6 ti lety. I když už moc k tomu nechybí (až na ta přilepená kola)

Dlouho jsem váhal,zda tento model vůbec pořídit-na MO byl vyfocen s vyvráceným PZ kolem. Ale pak ho slevnili o 20 éček,tak jsem to teda risknul.Když mě model dorazil,tak všechno bylo ok, akorát se netočily přední kola-jsou napevno.Teď teda nevím,zda je to tak schválně,nebo zda místní pracovník v Paragonu si spletl olejíček s vteřináčem.Ale jinak modely od Paragonu ještě nejsou na úrovni Kyosha před 6 ti lety. I když už moc k tomu nechybí (až na ta přilepená kola)

Re: Poslední přírůstky
Osobně se už delší dobu divím, že ses do těch Paragonů Sváťo pustil. Chápu, že chceš mít od BMW kde co a nejlépe kompletní řady a každý kosmetický facelift, ale...
Nedávno jsem trochu zblízka studoval fotky jednoho takového bavoráku od Paragonu, trojková řada to byla.
Na přístrojové desce imitace, no imitace... celý pás z nějakého potištěného obyčejného papíru, tam kde má být mlhovka místo ní plastová chromovaná kulička. Na zrcátku místo blinkru pásek natřený stříbřenkou....
A slícování také nic moc. Dobře, je to zvolená technologie, tak když už, tak by měla být precizní, ale nejen ty detaily i celkový dojem byl takový humpolácký. Tady bych spíše než z Kyoshem před 6-ti lety srovnával s Maistem před 16-ti lety. Neříkám že jednou za x let nemůže Pargon udělat podobný progres, jako ho udělal Matel s řadou Elite. Ale v současnosti jsou tyto modely krok zpět.
Nedávno jsem trochu zblízka studoval fotky jednoho takového bavoráku od Paragonu, trojková řada to byla.
Na přístrojové desce imitace, no imitace... celý pás z nějakého potištěného obyčejného papíru, tam kde má být mlhovka místo ní plastová chromovaná kulička. Na zrcátku místo blinkru pásek natřený stříbřenkou....
A slícování také nic moc. Dobře, je to zvolená technologie, tak když už, tak by měla být precizní, ale nejen ty detaily i celkový dojem byl takový humpolácký. Tady bych spíše než z Kyoshem před 6-ti lety srovnával s Maistem před 16-ti lety. Neříkám že jednou za x let nemůže Pargon udělat podobný progres, jako ho udělal Matel s řadou Elite. Ale v současnosti jsou tyto modely krok zpět.
Re: Poslední přírůstky
No Dalibore u BMW půjdu už jen do kompletní řady 3,pak už jen M5 a šestkovou řadu a řadu Z. Ostaní už vypouštím.A je fakt, že z Paragonu nejsem dvakrát nadšený,ale pokud sis všiml,tak poslední dobou je to takový trend v rámci úspor,že nové modely automobilek vyrábí čím dál víc těch "levnějších" modelářských firem.Tím pádem jde taky kvalita dolů.
Ale od Maista už je to opravdu hodně daleko -je to tak k tomu Kyoshu po porovnání v reálu a ne z fotek.
Ale od Maista už je to opravdu hodně daleko -je to tak k tomu Kyoshu po porovnání v reálu a ne z fotek.

Re: Poslední přírůstky
To víš, že všiml. Takové značky si to nezaslouží. Taky mě kdysi zarmoutilo, když Ferrari "vzali" Kyoshu a dali exkluzivitu Mattelu. Ale řada Elite, ze které zpočátku musel člověk těžce vybírat, nejen co do volby toho kterého typu, ale i u jednotlivých modelů tak alespoň ze tří... tak dnes může takové 599 XX stát směle vedle AA. Ty nejlepší řady od Norevu nebo Welly už udělaly také jistý pokrok, i když stále ne dostatečný. Tak uvidíme za pár let, třeba bude svět 1:18 stát úplně "hore nohama" a místo předražených a disproporčních Lambo AA budeme kupovat špičkové Norevy nebo Paragony. Zatím nezbude, než hledat jistotu u CMC. 
PS: Současná chvála Elite platí s výjimkou 512 S, zde je potřeba velká fantazie k nalezení alespoň náznaku podoby s předlohou.

PS: Současná chvála Elite platí s výjimkou 512 S, zde je potřeba velká fantazie k nalezení alespoň náznaku podoby s předlohou.
Re: Poslední přírůstky
... a určitě 348 TB je velká bída.Naproti tomu je zase pro mě příjemné překvapení 458 GT2...