hahaha, normalne som si ten model vygooglil ...njn reklama ...ale by ma zaujimalo čo abrexu tak strašne dlho trvá kym dostanu model do výroby...však Feliciu alebo 110R, kolko na nich už čakáme? 2 alebo 3 roky minimalne
Ford Fiesta WRC: Tak tady to vypadá,že ten plast je nastříkaný. Nebo, že by se tak leskl vylisovaný plast. Jinak souhlas se Svatou ty spáry jsou opravdu málo hluboké,ale s reklamami se to snad trochu ztratí https://ck-modelcars.de/en/eur/p/15089/ ... 151110891/
Jinak shodou okolností jsem kdysi pořídil Forda - taky plastáka a na setrvačník,takže při natáhnutí dozadu mám rally závody v baráku
S1 byla ve dvou evolucích tak jestli tohle není evo 2 i když SanRemo byl vlastně debut S1 v MS tudíž neměly ty správné podklady.Je to jenom moje fabulace po skutečných rozdílech jsem zatím nepátral.
Tenhle detail bych jim odpustil a neřešil bych nohy na křídle. Díval jsem se na fotky co mám z legend a skutečně to vypadá že to dělali podle dostupné verze kde je to tak jako na modelu.Což vypadá že původní křídlo na skenovaném autě nebylo.
V minulosti sme sa bavili o S4 vo farbách Totip (výrobca AA) a "nesprávnom uvedení vodiča" na ľavej strane vozidla. U mňa to bolo tiež blbo a tak mám po reklamácií model č. série 45. Prebehla bezproblémová výmena kus za kus u p. Funkeho v rallye-fanshop.
ale však cele kridlo je iné...na tej na Otto exemplari skoro nevidno na zadne okno cez ten chladič oleja pod kridlom...aj nohy kridla su nejake ine...to kludne moze byt nejaka evolucia, len staci najst spravne foto
http://www.google.cz/url?sa=t&rct=j&q=& ... 4380,d.ZG4
Podle videa je patrné,že se Otto nechal inspirovat druhou evolucí což je nemilé zvlášť u rezinu.Více důrazu by rozhodně neuškodilo.Teď už snad jen čekat na nejistou druhou verzi.