
Co chystáte? (aneb co je na cestě)
Pravidla fóra
Prosím opravte si obrázky které se špatně zobrazují nebo jsou nefunkční. Jinak budou z příspěvků odstraněny administrátorem.
Prosím opravte si obrázky které se špatně zobrazují nebo jsou nefunkční. Jinak budou z příspěvků odstraněny administrátorem.
Re: Co chystáte? (aneb co je na cestě)

Ferrari 458 Italia GT2 n. 89 Farnbacher racing Le Mans 2011
Re: Co chystáte? (aneb co je na cestě)
Z Modelissima Pescarolo Judd OAK Racing, G.Moreau/P.Ragues/T.Monteriro, 24h Le Mans 2011 od Sparku


Re: Co chystáte? (aneb co je na cestě)
BaRTík má objednáno ....
Citroën BX 4TC

2CV:

SM:

Citroën BX 4TC

2CV:

SM:

Sbírka modelů Citroën
- hurvajs
- Příspěvky: 2710
- Registrován: 02 kvě 2009, 08:10
- Bydliště: Zlínský kraj
- Kontaktovat uživatele:
Re: Co chystáte? (aneb co je na cestě)
jj Bartík bude mít žně 

Re: Co chystáte? (aneb co je na cestě)
přesně tak ještě aby vyšlo XM a jestli vydají i první verzi Xsary WRC budu spokojen...
Sbírka modelů Citroën
Re: Co chystáte? (aneb co je na cestě)
...to jsou věci,že by se OttO chystal na T4 co kdysi dávno vydalo Solido? Byl by to jistě chvályhodný počin leč kitovku F2 bych dovedl ocenit lépe když už. 

Re: Co chystáte? (aneb co je na cestě)
jestli se bavíme o 1/18 tak Solido první verzi nevydalo, až druhou s vetšími světlami...
Citroën Xsara T4 WRC 2001 (Solido 1/18)

tohle chtěji zákazníci od OTTO:

Citroën Xsara T4 WRC 2001 (Solido 1/18)

tohle chtěji zákazníci od OTTO:

Sbírka modelů Citroën
Re: Co chystáte? (aneb co je na cestě)
...no a můžeš ještě doplnit ročník.Mám dojem,že Xsara WRC měla premiéru v MS ve Španělsku 2001.
Re: Co chystáte? (aneb co je na cestě)
Ona jela jeden dva ročníky nekompletně jako testovací, pak Philippe Bugalski vyhrál tušim 1 a 2 místo a pak přišla ostrá sezona...
zde máš třeba video z roku 1999
http://www.youtube.com/watch?v=EtxdoJW8ziY
zde je vývoj Kit Caru:
Za nejlepší Kit Car historie i současnosti je považovám Citroën Xsara Kit Car. Stal se posledním vozem, jež byl postaven a homologován v kategorii velkých dvoulitrových kitů a jako jediný z nich pak dokázal vyhrál soutěž MS (absolutní klasifikace).
Svůj Debut zaznamenal na Rallye Lyon-Charbonieres v roce 1998 a není, doufám, nutno dodávat, že se jednalo o Debut s velkým D, tedy vítězný. Vůz byl od samého počátku stavěn pro asfaltové podniky. Jeho motor je původně shodný s Peugeotem 306 Maxi (z Peugeotu 405 Mi16), ovšem tady podobnost končí. Jisté technické základy byly odvozeny z vozu ZX Kit Car, nicméně v rámci postupu doby jen opravdu minimálně.
Přední aktivní diferenciál Xsary funguje na principu dvou systémů regulace trakce. V okamžiku, kdy se kola proklouznou, se přeruší spojení s motorem (ne úplně) a hydraulické zařízení rozdělí kroutící moment dle okamžitého stavu na levé nebo pravé kolo. Nejvyšší výkon Xsary se pohybuje těsně pod hranicí 300k při 8750ot/min, což je údaj srovnatelný se skupinou WRC. Vzhledem k opravdu sofistikovanému systému trakce a podstaně nižší hmotnosti než v případě královské třídy, byl i handycap v podobě nižšího kroutícího momentu v pozadí. Není proto divu, že kitová varianta později posloužila jako dárce orgánů pro novou Xsaru T4, tenkrát ještě FRC (French Rally Car - de facto wrc. Skupina byla vytvořena přímo pro možnost testování WRC od Citroënu ve francouzském mistrovství bez oficiální WRC homologace. S vozem jel Bugalski a stal se mistrem. Ach ten Citroën ...). Xsara je jediným kitem, který dlouho nebyl ve vlastnictví soukromníka. Až teď jezdí ve francouzském šampionátu Jesus Marie Cuoq (2004).
Se šestistuňovou převodovkou Xtrac a přední nápravou typu McPherson Francouzi vsadili na osvědčený recept. Přední brzdy jsou dvojité, chlazené vodou i vzduchem a třmeny disponují šesti pístky. Nabroušená Xsara sbírala úspěchy na všech asfaltech Evropy. Ze samotného ME si Citroën zásluhou Bruna Thiryho přivezl stříbrnou medaily. Španělský ostrostřelec Jesus Puras, který v minulosti startoval i s ZX Kit Car, se dokázal stát Mistrem Španělska. Největšími úspěchy se však stala dvě první místa na MS v celové klasifikaci na Catalunyi a Corsice podpořená francouzským titulem - vše díky
Phillipu Bugalskému.
zde máš třeba video z roku 1999
http://www.youtube.com/watch?v=EtxdoJW8ziY
zde je vývoj Kit Caru:
Za nejlepší Kit Car historie i současnosti je považovám Citroën Xsara Kit Car. Stal se posledním vozem, jež byl postaven a homologován v kategorii velkých dvoulitrových kitů a jako jediný z nich pak dokázal vyhrál soutěž MS (absolutní klasifikace).
Svůj Debut zaznamenal na Rallye Lyon-Charbonieres v roce 1998 a není, doufám, nutno dodávat, že se jednalo o Debut s velkým D, tedy vítězný. Vůz byl od samého počátku stavěn pro asfaltové podniky. Jeho motor je původně shodný s Peugeotem 306 Maxi (z Peugeotu 405 Mi16), ovšem tady podobnost končí. Jisté technické základy byly odvozeny z vozu ZX Kit Car, nicméně v rámci postupu doby jen opravdu minimálně.
Přední aktivní diferenciál Xsary funguje na principu dvou systémů regulace trakce. V okamžiku, kdy se kola proklouznou, se přeruší spojení s motorem (ne úplně) a hydraulické zařízení rozdělí kroutící moment dle okamžitého stavu na levé nebo pravé kolo. Nejvyšší výkon Xsary se pohybuje těsně pod hranicí 300k při 8750ot/min, což je údaj srovnatelný se skupinou WRC. Vzhledem k opravdu sofistikovanému systému trakce a podstaně nižší hmotnosti než v případě královské třídy, byl i handycap v podobě nižšího kroutícího momentu v pozadí. Není proto divu, že kitová varianta později posloužila jako dárce orgánů pro novou Xsaru T4, tenkrát ještě FRC (French Rally Car - de facto wrc. Skupina byla vytvořena přímo pro možnost testování WRC od Citroënu ve francouzském mistrovství bez oficiální WRC homologace. S vozem jel Bugalski a stal se mistrem. Ach ten Citroën ...). Xsara je jediným kitem, který dlouho nebyl ve vlastnictví soukromníka. Až teď jezdí ve francouzském šampionátu Jesus Marie Cuoq (2004).
Se šestistuňovou převodovkou Xtrac a přední nápravou typu McPherson Francouzi vsadili na osvědčený recept. Přední brzdy jsou dvojité, chlazené vodou i vzduchem a třmeny disponují šesti pístky. Nabroušená Xsara sbírala úspěchy na všech asfaltech Evropy. Ze samotného ME si Citroën zásluhou Bruna Thiryho přivezl stříbrnou medaily. Španělský ostrostřelec Jesus Puras, který v minulosti startoval i s ZX Kit Car, se dokázal stát Mistrem Španělska. Největšími úspěchy se však stala dvě první místa na MS v celové klasifikaci na Catalunyi a Corsice podpořená francouzským titulem - vše díky
Phillipu Bugalskému.
Sbírka modelů Citroën