Porovnání modelů
Pravidla fóra
Prosím opravte si obrázky které se špatně zobrazují nebo jsou nefunkční. Jinak budou z příspěvků odstraněny administrátorem.
Prosím opravte si obrázky které se špatně zobrazují nebo jsou nefunkční. Jinak budou z příspěvků odstraněny administrátorem.
Re: Porovnání modelů
Náhodou, pěkná série....hlavně to Martini vzadu
Re: Porovnání modelů
Tady jsou ještě 2 kousky NSU,akorát flaša Martini chybí
http://automodely.net/znacky/NSU
http://automodely.net/znacky/NSU
Re: Porovnání modelů
Jo jsou starší našel jsem to na toulkách internetem, tak proč to sem nedat
Sbírka modelů Citroën
Re: Porovnání modelů
Zvažuju pořízení Countache LP 500 jen nevím zda od AA nebo KYO pokud se teda sežene.
Re: Porovnání modelů
LP 500 dělá pouze Kyosho.AA dělá verzi 5000 S
http://automodely.net/znacky/LAMBORGHINI
http://automodely.net/znacky/LAMBORGHINI
Re: Porovnání modelů
Ale defacto ide o ten isty model. Pod oznacenym LP500S sa Countach predaval v europe a LP5000S zasa v USA
Ja osobne by som sa priklanal k verzii od Kyosha. Na mna posobi trocha viac realnejsie. Ale obe verzie su dobre. Tak si mozes vyberat podla farebnych kombinacii. AA a Kyosho nerobia rovnaku kombinaciu farby karoserie a interieru. Tak je na tebe ci chces biely Countach s bielym alebo ciernym interierom. A podobne je to aj pri ostatnych farbach karoserie. Inak prva seria Countachov od AA mala naopak prilepenu pristrojovu dosku. Mozno to neskor opravili, ale ja som zatial videl len modely s obratenou pristrojovou doskou.
Ja osobne by som sa priklanal k verzii od Kyosha. Na mna posobi trocha viac realnejsie. Ale obe verzie su dobre. Tak si mozes vyberat podla farebnych kombinacii. AA a Kyosho nerobia rovnaku kombinaciu farby karoserie a interieru. Tak je na tebe ci chces biely Countach s bielym alebo ciernym interierom. A podobne je to aj pri ostatnych farbach karoserie. Inak prva seria Countachov od AA mala naopak prilepenu pristrojovu dosku. Mozno to neskor opravili, ale ja som zatial videl len modely s obratenou pristrojovou doskou.
Re: Porovnání modelů
U contachu od Kyosha je zmatek v pojmenovani (Kyosho pojmenovava obecne svoje modely spatne), ktery je zpusobeny jak Kyoshem, tak mnozstvim upravenych skutecnych countachu, podle kterych pak vznikly modely. Nejlepsi je se nejdrive podivat na web na skutecne countache, napr. lambocars.com, a pak podle toho najit model, ktery chcete. Verze, kterou dela AA je verze s "S" a tuto verzi dela i Kyosho. To, co ma Kyosho oznnacene jako LP500 (cervene s cernymi blatniky), neni standardni auto, ale auto, ktere vzniklo v reale pouze v jednom kuse pro W. Wolfa a spise by sneslo oznaceni pouze "Countach". Oznaceni LP500 nebo LP5000 bylo pro puvodni prototyp countache, ktery mel 5-ti litorovy motor, tan ale byl pro skutecne auto nahrazeny 4 litrovym motorem, cili paky bylo znaceni LP400.
Re: Porovnání modelů
Jak píše Dušan, Kyosho pojmenovává špatně modely, dalším příkladem je třeba tzv. Jota, takže velký pozor při výběru!! Obecně bych asi volil toho výrobce podle toho, jak chceš svou kolekci Lambáčů dále budovat. Pokud chceš směřovat dále spíše k novějším vozům, volil bych AA, kde je pak čím navazovat, pokud Tě zajímají spíše starší kusy, volil bych Kyosho, které dělá od Miury i Countache spoustu verzí.
Ještě doplnění k těm motorům, ano LP500 byl prototyp, do série pak šel LP400, ale to jsme v dávné historii Countache v 70.letech. Pokud hovoříme o modelu tak jak ho dělá AA, tady už opět Lamborghini používalo 5-ti litrové motory : 4754ccm. A označení LP500S a 5000S je naprosto a zcela ekvivalentní, nejedná se o dvě varianty automobilu, ale o ten samý typ. Označení s LP500S Longitudinale Posteriore vychází z původního konceptu označování vozů, 5000S je modernější varianta označení zavedená právě s touto vývojovou verzí Countache. Další vývojový skok pak bylo zavedení 4ventilů na válec Quttrovalvole.
Ještě doplnění k těm motorům, ano LP500 byl prototyp, do série pak šel LP400, ale to jsme v dávné historii Countache v 70.letech. Pokud hovoříme o modelu tak jak ho dělá AA, tady už opět Lamborghini používalo 5-ti litrové motory : 4754ccm. A označení LP500S a 5000S je naprosto a zcela ekvivalentní, nejedná se o dvě varianty automobilu, ale o ten samý typ. Označení s LP500S Longitudinale Posteriore vychází z původního konceptu označování vozů, 5000S je modernější varianta označení zavedená právě s touto vývojovou verzí Countache. Další vývojový skok pak bylo zavedení 4ventilů na válec Quttrovalvole.
Re: Porovnání modelů
Takže kvalitativně zhruba na stejné úrovni,v detailech se samozřejmě budou lišit.Záměrem je doplnění řady.Myslím, že k žlutému murcielágu a k černému diablu GTR se bude výborně hodit bílý countach atˇuž od AA nebo kyosha. Stylovější k už zmíněným by možná byl AA,KYO zase levnější(možná).V jeho lonském
kat.se objevila poslední verze-quattro valvole.Díky za obsáhlý komentář a radu.
kat.se objevila poslední verze-quattro valvole.Díky za obsáhlý komentář a radu.
Re: Porovnání modelů
Jen doplním,že jsme se bavili o modelech 1/18, a né o tom,co Lambo kde prodávalo. A Countach 5000 S od AA a 5000 QV od Kyosha jsou v podstatě vzhledově shodné modely-liší se pouze v motorové části,víkem motoru a zrcátkama a nepatrně interiérem.Mám pochopitelně obě verze.Jako první jsem si koupil AA,protože Countach od Kyosha má na můj vkus trochu víc utopená kola.Ale časem kvůli již zmíněným odlišnostem jsem pořídil model i od Kyosha.jau píše:Ale defacto ide o ten isty model. Pod oznacenym LP500S sa Countach predaval v europe a LP5000S zasa v USA