WRC - není co víc dodat
Pravidla fóra
Prosím opravte si obrázky které se špatně zobrazují nebo jsou nefunkční. Jinak budou z příspěvků odstraněny administrátorem.
Prosím opravte si obrázky které se špatně zobrazují nebo jsou nefunkční. Jinak budou z příspěvků odstraněny administrátorem.
- hurvajs
- Příspěvky: 2707
- Registrován: 02 kvě 2009, 08:10
- Bydliště: Zlínský kraj
- Kontaktovat uživatele:
Re: WRC - není co víc dodat
Aha tak já Subaru 555 od Kyosho nemám. Podle mě zbytečné, já jedu s tímrio modelem od Sunstaru . Podle mě vypadá i lepší a je i levnější..U asfalt verze bych asi vytkl kola a světlou výšku , ale šoto verze super . Můj názor
Re: WRC - není co víc dodat
Ahoj. Subaru Impreza 555 mám několik verzí také od SunStar už pár let od doby jejich uvedení na náš trh. Pamatuji si, že se tady tenkrát řešil hlavně odstín jejich zbarvení, ale ten je v konečném důsledku správně. A otevírání všech dveří včetně kufru, motoru a otáčení brzdových kotoučů, to bylo tenkrát za necelých dva tisíce úplný nadstandard. Jsem s nimi spokojen, ale chtěl jsem zkusit i jiného výrobce tohoto Subaru. A odpovědně můžu říct, že cena modelu od Kyosho je určitě dost přemrštěná. Ale Subaru 555 od SunStar tady, pokud vím, nikdo neohodnotil. Tak to bude asi všechno k této věci.
Re: WRC - není co víc dodat
Ahoj sběratelé rally modelů.
Tak konečně jsem se dočkal. Model Audi Quattro A2 finského rallye fenoména Hannu Mikkoly z roku 1983, kdy získal svůj jediný mistrovský titul. Hannu se stal mistrem světa jednotlivců sice jen jednou, ale začátkem tohoto století byl odborníky zvolen nejlepším rally pilotem dvacátého století. Jenom škoda, že už není mezi námi. Vlastním sice už model jeho Audi z let 1984 a 1986 (AutoArt), ale jeho mistrovské auto z roku 1983 mi doteď chybělo. Tak už je na cestě ke mě.
Tak konečně jsem se dočkal. Model Audi Quattro A2 finského rallye fenoména Hannu Mikkoly z roku 1983, kdy získal svůj jediný mistrovský titul. Hannu se stal mistrem světa jednotlivců sice jen jednou, ale začátkem tohoto století byl odborníky zvolen nejlepším rally pilotem dvacátého století. Jenom škoda, že už není mezi námi. Vlastním sice už model jeho Audi z let 1984 a 1986 (AutoArt), ale jeho mistrovské auto z roku 1983 mi doteď chybělo. Tak už je na cestě ke mě.
Re: WRC - není co víc dodat
Tak trochu neurčité sdělení - aby člověk lovil v paměti o čem je vlastně řeč. A2 mělo v programu více firem....
Re: WRC - není co víc dodat
Tak stačí si vygooglit, že rally auto Audi Quattro s označením A2 bylo prvním Quattrem těchto Audin od roku 1981 do r. 1984, kdy nastoupilo Audi Quattro Sport (krátké) a v r. 1985 pak Audi Quattro Sport S1, jedna z nejsilnějších bestii proslulé skupiny B. Pro pamětníky těchto Audin nic překvapivého. No a pokud někomu neříká nic ani jméno Hannu Mikkola, tak Wikipedie.
Re: WRC - není co víc dodat
Řekl bych, že ještě předtím byly na scéně tyto specifikace Gr.4 z let 1981 - 83 vč. A1. Bohužel tu úplně první ještě čtyřokou z r. 1980 nevlastním.
- Přílohy
-
- 597af9e2556cbda4fd7e159aa267d8ba.jpg (266.56 KiB) Zobrazeno 195 x
-
- ac8d8ec08d4bf296d107fbc3a739bf4a.jpg (255.68 KiB) Zobrazeno 195 x
-
- 5e87f8791f80e6e62cc426a26887fb8e.jpg (282.77 KiB) Zobrazeno 195 x
Re: WRC - není co víc dodat
V pořádku. Já jsem pouze tady chtěl dát info, že se mi podařilo sehnat model Audi Quattro, se kterým se stal finský pilot Hannu Mikkola mistrem světa v rallye roku 1983 a to byl právě typ s označením A2. A fota různých Audi Quattro Vámi tady uvedených tohle označení jistě mají také. Neměl jsem v úmyslu probírat celou historii těchto aut, protože to se dá různě dohledat na PC. Vozům Audi Quattro typu A2 a nebo chcete-li též A1 se ještě běžně říkalo "dlouhé" quattro.
Re: WRC - není co víc dodat
A ještě k tomu, tak sezónu 1983 začalo Audi s typem A1 a to posléze přešlo v typ A2 Evolution. A s tímto typem tedy Mikkola získal v tomto roce svůj jediný mistrovský titul.
- hurvajs
- Příspěvky: 2707
- Registrován: 02 kvě 2009, 08:10
- Bydliště: Zlínský kraj
- Kontaktovat uživatele:
Re: WRC - není co víc dodat
Tak jsem taky neodolal té 1/18 Pumě od Top Speed ve slevě. Asi je fakt nejrealističtější tvarem i celkovým vzhledem. Pro porovnání jsem si trochu pohrál, viz. třetí foto.od vrchu Top Speed, skutečný vůz, Ixo, Solido.
Re: WRC - není co víc dodat
Pekný Top Speed, celkom nárez, čo za to pýtajú. Ja dlhšie zvažujem nad TopSpeedovou P934 Bosch, no zatiaľ nevydalo, kúpil som vždy nejakú inú 1/43.
Aký máš pocit z modelu, mal si na výber ešte od dvoch výrobcov. Ixo na tvojom foto pôsobí ako okruhová verzia.
Aký máš pocit z modelu, mal si na výber ešte od dvoch výrobcov. Ixo na tvojom foto pôsobí ako okruhová verzia.