Modely CMC 1:18
Pravidla fóra
Prosím opravte si obrázky které se špatně zobrazují nebo jsou nefunkční. Jinak budou z příspěvků odstraněny administrátorem.
Prosím opravte si obrázky které se špatně zobrazují nebo jsou nefunkční. Jinak budou z příspěvků odstraněny administrátorem.
Re: Modely CMC 1:18
Chci se podělit o jeden obrázek, který jsem dostal od kolegy znalce a sběratele, majícího velký fotoarchiv vozů z oněch let.
Uvažoval jsem o novince CMC, vrchařském AUTO UNIONU C s dvojmontáží vzadu, Hanse Stucka č. 111.
Tak kdybyste někdo taky uvažovali o tomto modelu, ať máte tuto informaci, dalšího komentáře myslím není třeba.
Uvažoval jsem o novince CMC, vrchařském AUTO UNIONU C s dvojmontáží vzadu, Hanse Stucka č. 111.
Tak kdybyste někdo taky uvažovali o tomto modelu, ať máte tuto informaci, dalšího komentáře myslím není třeba.
Re: Modely CMC 1:18
Google našel ještě jeden vrchařský Auto Union C s č. 57 a na tom je vidět, že ty "horalové" byly skutečně o něco kratší.
Z toho mi vyplývá, že původní Bergrenner M 053 bez čísel je model vozu se kterým se v současnosti jezdí v Goodwoodu a ten je rozměrově v pořádku.
Myslel jsem si, že jen já jsem velký šťoural, ale jak je vidět, je nás na světě víc
Z toho mi vyplývá, že původní Bergrenner M 053 bez čísel je model vozu se kterým se v současnosti jezdí v Goodwoodu a ten je rozměrově v pořádku.
Myslel jsem si, že jen já jsem velký šťoural, ale jak je vidět, je nás na světě víc
Re: Modely CMC 1:18
Tak CMC většinou začalo tím, že udělalo model podle v současnosti dostupného vozu. Pak teprve dělali číslované verze, které měly přiblížit vozy z původních závodů.
A tady je ten rozpor, nakolik jsou v současné době dochované restaurované vozy, složené třeba z více segmentů dochovaných částí vozů, nebo stavěné jako repliky, opravdu identické s původními již zaniklými vozy.....
Proto je tak důležité srovnání s historickými fotografiemi.
CMC prostě ve snaze nabídnout další verzi vozu a přitom využít stávající formu udělá někdy velký úlet.
A tady je ten rozpor, nakolik jsou v současné době dochované restaurované vozy, složené třeba z více segmentů dochovaných částí vozů, nebo stavěné jako repliky, opravdu identické s původními již zaniklými vozy.....
Proto je tak důležité srovnání s historickými fotografiemi.
CMC prostě ve snaze nabídnout další verzi vozu a přitom využít stávající formu udělá někdy velký úlet.
Re: Modely CMC 1:18
Talbot-Lago Coupé Typ 150 C-SS Figoni & Falaschi "Teardrop", 1937-39 :
Dnešní fotky uveřejněné na Diecast Society jsou bohužel jiné, než má CMC na svém webu.
Podle obrázků na webu se CMC snažilo u jednotlivých šasi postihnout rozdíly, podle dnešních fotek vznikl unifikovaný model v různých barvách, který neodpovídá skutečným vozům.
Je dobré se zaměřit na následující detaily dle fotografií jednotlivých dochovaných šasi, samozřejmě je tu opět otázka přesnosti některých renovací. Ale údajně byla i původně každá karosérie v odlišnostech jiná, dělaná na zakázku, takže rozdíly by měly být :
- kola plná / vyplétaná
- zadní okno celé / dělené
- nárazníky rovné / prolomené
- střední prolis na víku kufru chromovaný / nechromovaný
- chromované lemy předního blatníku / ano / ne / jejich tvar
- světlomety zadrátované / sklo
- střešní okno ano / ne
Zde je odkaz na skutečné vozy :
http://www.ultimatecarpage.com/car/2861 ... Coupe.html
Dnešní fotky uveřejněné na Diecast Society jsou bohužel jiné, než má CMC na svém webu.
Podle obrázků na webu se CMC snažilo u jednotlivých šasi postihnout rozdíly, podle dnešních fotek vznikl unifikovaný model v různých barvách, který neodpovídá skutečným vozům.
Je dobré se zaměřit na následující detaily dle fotografií jednotlivých dochovaných šasi, samozřejmě je tu opět otázka přesnosti některých renovací. Ale údajně byla i původně každá karosérie v odlišnostech jiná, dělaná na zakázku, takže rozdíly by měly být :
- kola plná / vyplétaná
- zadní okno celé / dělené
- nárazníky rovné / prolomené
- střední prolis na víku kufru chromovaný / nechromovaný
- chromované lemy předního blatníku / ano / ne / jejich tvar
- světlomety zadrátované / sklo
- střešní okno ano / ne
Zde je odkaz na skutečné vozy :
http://www.ultimatecarpage.com/car/2861 ... Coupe.html
Re: Modely CMC 1:18
Jen takový postřeh pro ty, co sbírají od CMC úplně všechno.
Závodní transportéry LO 2750 verze samostatná a verze s testovacím W25 / M-144 a M-164 nejsou shodné, liší se poznávací značkou a také číslem na dveřích !!!
Wag. No.1 = M-144
Wag. No.2 = M-164
Závodní transportéry LO 2750 verze samostatná a verze s testovacím W25 / M-144 a M-164 nejsou shodné, liší se poznávací značkou a také číslem na dveřích !!!
Wag. No.1 = M-144
Wag. No.2 = M-164
Re: Modely CMC 1:18
To snad není možné, proč v poslední době předprodukční modely vypadají nadějně a nakonec to CMC úplně podělá (viz Talboty). Jsou to tak zbytečné a hloupé chyby, jen aby ušetřili pár dolarů. Přitom vzhledem k celkovým nákladům na model to musí být zanedbatelné částky. Jsou to někdy opravdu ignoranti.
Lancia D50 / Castellotti / GP Pau / #10
Předprodukční model, správně 3 žebra na kapotě :
A nyní se objeví toto, jen aby mohli použít stejnou kapotu s modelem z Monaka - 5 žeber. Navíc i v tom Monaku měl Castellotti obdélníková zpětná zrcátka, takže taky špatně. Je to smutné, takhle zabíjet nádherné modely.
Lancia D50 / Castellotti / GP Pau / #10
Předprodukční model, správně 3 žebra na kapotě :
A nyní se objeví toto, jen aby mohli použít stejnou kapotu s modelem z Monaka - 5 žeber. Navíc i v tom Monaku měl Castellotti obdélníková zpětná zrcátka, takže taky špatně. Je to smutné, takhle zabíjet nádherné modely.
Re: Modely CMC 1:18
Podla mnaje to len graficky upraveny obrazok teda doplnene startove cisla, pozrite na poziciu napisov na pneumatikach. Su uplne rovnako pri obiddvoch modeloch. Vo stvrtok dorazili Lancie do Nemecka tak si pockajme na realne fotky a potom mozme hodnotit.
Re: Modely CMC 1:18
No, kéž by, počkáme tedy. Ale vytočil jsem se, když jsem to uviděl na jejich webu...
Re: Modely CMC 1:18
No sláva...
Ale stejně jsou to truhlíci, na krabici dají fotku s 5-ti žebry.
Ale stejně jsou to truhlíci, na krabici dají fotku s 5-ti žebry.