Porsche
Pravidla fóra
Prosím opravte si obrázky které se špatně zobrazují nebo jsou nefunkční. Jinak budou z příspěvků odstraněny administrátorem.
Prosím opravte si obrázky které se špatně zobrazují nebo jsou nefunkční. Jinak budou z příspěvků odstraněny administrátorem.
- hurvajs
- Příspěvky: 2707
- Registrován: 02 kvě 2009, 08:10
- Bydliště: Zlínský kraj
- Kontaktovat uživatele:
Re: Porsche
Vyšel přepravní vuz pro team Martini Racing Porsche. To musí být pořádný macek
https://ck-modelcars.de/en/eur/p/16936/ ... 450032100/
https://ck-modelcars.de/en/eur/p/16936/ ... 450032100/
Re: Porsche
Tak už sa aj mne podarilo skompletizovať túto nádhernú trojicu...
Už treba len víťaznú Dakar verziu a čakať na Rothmans 961.
Už treba len víťaznú Dakar verziu a čakať na Rothmans 961.
Re: Porsche
Gratuluji Fabi, to je hezká ukázka toho, jak je "autíčko" jehož kořeny sahají do počátku šedesátých let minulého století všestranné a spolehlivé .
Podobnou "trojičku" už mám i já, jen s tím rozdílem, že klasickou "959" mám od MOTORBOXU (exoto), v té modré metalíze nemá chybu -
http://nd02.jxs.cz/924/376/ae6d7199bb_49980718_v2.jpg, proto jsem ji neměnil za AUTOart.
Na svých stránkách fotky ještě nemám (959 DAKAR a 961LeMans), moc nestíhám, jsou to mé první letošní přírůstky.
Víš, že v roce 1979 by v LeMans "961" s počtem kol, který najela v roce 1986 s přehledem celkově zvítězila?
Podobnou "trojičku" už mám i já, jen s tím rozdílem, že klasickou "959" mám od MOTORBOXU (exoto), v té modré metalíze nemá chybu -
http://nd02.jxs.cz/924/376/ae6d7199bb_49980718_v2.jpg, proto jsem ji neměnil za AUTOart.
Na svých stránkách fotky ještě nemám (959 DAKAR a 961LeMans), moc nestíhám, jsou to mé první letošní přírůstky.
Víš, že v roce 1979 by v LeMans "961" s počtem kol, který najela v roce 1986 s přehledem celkově zvítězila?
Re: Porsche
Ďakujem, tiež mám jeden MOTORBOX, tvoja modrá je veľmi pekná vždy sa mi páčila, ale v reále o takej neviem, tak som volil čiernu...
Re: Porsche
První letošní přírůstek do sbírky je model vozu, jehož kořeny sahají až k legendárnímu PORSCHE 911, jehož jedna evoluční větev byla typová řada 959,
tedy sportovní produkční vůz s pohonem všech čtyř kol. Po všech směrech přepracované a upravené vozy typu 959 dobyly první dvě místa ve slavném "DAKARU" 1986 a PORSCHE tak zvítězilo v této těžké soutěži již podruhé (první vítězství v roce 1984).
Automobilka PORSCHE se po tomto úspěchu rozhodla demonstrovat jak všestranné a spolehlivé "autíčko" devětsetpadesátdevítka vycházející z typu 911
je a nasadila ji i do závodu 24 hodin LeMans v témže roce. Vůz dostal typové označení 961, byl postaven tak aby odpovídal tehdejším technickým
a sportovním regulím kategorii IMSA pro GT vozy.
Bylo to úplně poprvé, co byl na okruhu LaSarthe do závodu připuštěn vůz s pohonem 4x4. 961 byla tedy proto zařazena do podskupiny IMSA GTX a nevedla
si vůbec špatně. Posádka Claude Ballot-Léna a René Metge (mimochodem, ten Medge,který na vozech PORSCHE vyhrál již zmiňovaný DAKAR 1984 a 1986) dojela bez větších problému do cíle na celkově sedmém místě, a za sebou nechala mnohá věhlasná monstra tehdejší královské skupiny "C". Vůz dosahoval na rovinkách rychlosti přes 330km/h a v cíli závodu měl odjetých 321 kol, což by mu v roce 1979 stačilo s přehledem na celkové vítězství
(vítěz 1979 PORSCHE 935K3 ujel 306 kol). V roce 1987 byl vůz nasazen do závodu znova, i v barvách hlavního sponzora Rothmans, ale po nehodě v zatáčce INDIANAPOLIS a následném požáru v sedmnácté hodině závodu vůz z 11 pozice odpadl.
Co se tyká samotného modelu, jedná se o resinový od fy Spark a je také překvapivě těžký. Velmi čistě vypracován model má spoustou jemných detailu,
některé se schovávají í pod různými mřížkami a vidíte je jen, když si na ně, a to doslovně "posvítíte".
Závěrem - tento model je učebnicovým příkladem, toho, tedy alespoň pro mě, že člověk může prohlednout "stovky" fotografii a na žádné ho nezaujme, neosloví, ale jak jej uvidí v reálu je z něj nadšen. Opravdu "961" od Sparku je na živo mnohem, mnohem hezčí než na fotografiích.
tedy sportovní produkční vůz s pohonem všech čtyř kol. Po všech směrech přepracované a upravené vozy typu 959 dobyly první dvě místa ve slavném "DAKARU" 1986 a PORSCHE tak zvítězilo v této těžké soutěži již podruhé (první vítězství v roce 1984).
Automobilka PORSCHE se po tomto úspěchu rozhodla demonstrovat jak všestranné a spolehlivé "autíčko" devětsetpadesátdevítka vycházející z typu 911
je a nasadila ji i do závodu 24 hodin LeMans v témže roce. Vůz dostal typové označení 961, byl postaven tak aby odpovídal tehdejším technickým
a sportovním regulím kategorii IMSA pro GT vozy.
Bylo to úplně poprvé, co byl na okruhu LaSarthe do závodu připuštěn vůz s pohonem 4x4. 961 byla tedy proto zařazena do podskupiny IMSA GTX a nevedla
si vůbec špatně. Posádka Claude Ballot-Léna a René Metge (mimochodem, ten Medge,který na vozech PORSCHE vyhrál již zmiňovaný DAKAR 1984 a 1986) dojela bez větších problému do cíle na celkově sedmém místě, a za sebou nechala mnohá věhlasná monstra tehdejší královské skupiny "C". Vůz dosahoval na rovinkách rychlosti přes 330km/h a v cíli závodu měl odjetých 321 kol, což by mu v roce 1979 stačilo s přehledem na celkové vítězství
(vítěz 1979 PORSCHE 935K3 ujel 306 kol). V roce 1987 byl vůz nasazen do závodu znova, i v barvách hlavního sponzora Rothmans, ale po nehodě v zatáčce INDIANAPOLIS a následném požáru v sedmnácté hodině závodu vůz z 11 pozice odpadl.
Co se tyká samotného modelu, jedná se o resinový od fy Spark a je také překvapivě těžký. Velmi čistě vypracován model má spoustou jemných detailu,
některé se schovávají í pod různými mřížkami a vidíte je jen, když si na ně, a to doslovně "posvítíte".
Závěrem - tento model je učebnicovým příkladem, toho, tedy alespoň pro mě, že člověk může prohlednout "stovky" fotografii a na žádné ho nezaujme, neosloví, ale jak jej uvidí v reálu je z něj nadšen. Opravdu "961" od Sparku je na živo mnohem, mnohem hezčí než na fotografiích.
Porsche modely - předělávky
Porsche 550 A Spyder - Le mans 1957 - Dubois/Hacquin (Maisto)
Porsche 356 Coupe (1950) - (Signature models)
Porsche 911 GT3 (996) Super Cup 1998 - promo (AutoArt)
Porsche 911 (996) GT2 RS Edo competition (AutoArt)
Porsche 911 (993) Clubsport - Porsche Supercup 1995 (UT models)
Porsche 911 GT2 EVO (993) - Le mans 1999 - Freisinger Motorsport (UT models)
Porsche 911 GT2 EVO (993) - Le mans 1999 - Konrad Motorsport (UT models)
Porsche 356 Coupe (1950) - (Signature models)
Porsche 911 GT3 (996) Super Cup 1998 - promo (AutoArt)
Porsche 911 (996) GT2 RS Edo competition (AutoArt)
Porsche 911 (993) Clubsport - Porsche Supercup 1995 (UT models)
Porsche 911 GT2 EVO (993) - Le mans 1999 - Freisinger Motorsport (UT models)
Porsche 911 GT2 EVO (993) - Le mans 1999 - Konrad Motorsport (UT models)
Re: Porsche
PORSCHE 935-78 Moby Dick Test Car Paul Ricard 1978-Spark
PORSCHE 962 Miller Beer Daytona 1989-Spark
PORSCHE 962 Miller Beer Daytona 1989-Spark
novinky Porsche v mé sbírce
Porsche 910 LM 1968 "Wicky - (Motorbox - umbau)
Porsche 911 GT2 Evo LM 1998 - Porsche Nourry - (UT - umbau)
Porsche 911 (991) Carrera S Club coupe 2013 - GT Spirit
Porsche 956 LM 1984 - Brock/Perkins - (Biante/PMA) - "Svatý Grál" mezi modely, které jsem roky sháněl
Porsche 911 GT2 Evo LM 1998 - Porsche Nourry - (UT - umbau)
Porsche 911 (991) Carrera S Club coupe 2013 - GT Spirit
Porsche 956 LM 1984 - Brock/Perkins - (Biante/PMA) - "Svatý Grál" mezi modely, které jsem roky sháněl
- hurvajs
- Příspěvky: 2707
- Registrován: 02 kvě 2009, 08:10
- Bydliště: Zlínský kraj
- Kontaktovat uživatele:
Re: Porsche
Vyšel vítěz 24 LeMans 1998 Aiello / McNish / Ortelli od Sparku.
https://ck-modelcars.de/en/eur/p/17418/ ... rk/18lm98/
https://ck-modelcars.de/en/eur/p/17418/ ... rk/18lm98/