TATRA 603
Re: TATRA 603
No tak to jste v pohodě. Já jsem v červnu dostal poslední číslo 34.Potom mě bylo předplatné pozastaveno pro údajné nezaplacení polední zásilky. Následovalo dohadování telefonické i písemné, zaslal jsem potvrzení o zaplacení a přes ujišťování, že se stala chyba v jejich systému a nejsem sám, tak mi docházely upomínky na zaplacení dlužné částky, poslední dvě s výhružkou soudního vymáhání. Trvalo to dva měsíce, než přiřadili platbu k zásilce. Uplynul další měsíc a nic.Žádná zpráva o obnovení předplatného, ani omluva za jejich chybu. Už mě došla trpělivost a znovu jsem učinil písemně dotaz. Ačkoliv slibují odpověď nejpozději do 48 hodin, přišla mi až čtvrtý den. A nevěřil jsem Svým očím. Vaše předplatné bylo vyřazeno !!! věc předáváme kolegům ,kteří zjistí, zda lze předplatné obnovit. Kromě blábolu o trpělivosti nic jiného. Takže Já nevím ,co bude dál. Protože jim už nevěřím ani slovo, je možné, že mám pravděpodobně 34 čísel časopisu s díly za nemalé peníze úplně na nic ( spíš bych řekl na h...o),jen proto ,že mají ve všem ukrutný bordel. To je neuvěřitelný přístup k zákazníkům. Nejhorší je to, že už mezitím vyšla spousta dalších čísel, která už ale nikde jinde neseženu. V trafikách už starší čísla nemají, nehledě na to, že časopisy s Tatrou 603 většina trafik nebere ,protože je u nich nikdo nekupoval a museli je vracet.Tomu se nelze moc divit, přece jen je to běh na dlouhou trať za nemalé peníze a proto jsem i Já volil předplatné, protože jsem chtěl mít jistotu, že budu mít vše. Bohužel to byl omyl. Jak se bohužel ukázalo, jsou v de Agostini stejní šmejdi, jako ti různí prodejci předražených dek, nádobí, vysavačů a dalšího všeho možného. Jejich jednání je jednoznačné porušení obchodních podmínek z jejich strany, takže by se měli snažit vše vyřešit a ne vyhrožovat za Svou chybu soudním vymáháním neexistující pohledávky a nakonec ukončit předplatné. Asi bych se na to jindy vykašlal, ale v tomto případě už v tom mám dost peněz, takže nejspíš podám podnět k prošetření ČOI a případně trestní oznámení k soudu. Fakt už mě to přestalo bavit a přece se nenechám jen tak okrádat. Vím ,že nejsem sám, kdo má s nimi podobné nebo stejné potíže. Takže Vy , co se jim takové problémy s De Agostini vyhnuly, můžete být jedině rádi a užívat si sestavení modelu, který je jinak v případě T 603 úžasný...
Naposledy upravil(a) ja1 dne 06 říj 2021, 21:44, celkem upraveno 1 x.
Re: TATRA 603
Držím palce, ať se to podaří vyřešit, určitě bych dal podnět k ČOI. Na co pak ty přiblblé úřady máme?
A model 1:43 a další haraburdí ať si klidně nechají, jen ať se podaří úspěšně dokončit T603, to fakt doufám...
A model 1:43 a další haraburdí ať si klidně nechají, jen ať se podaří úspěšně dokončit T603, to fakt doufám...
Re: TATRA 603
To sa až zle číta. Držím palce aby to dobre dopadlo.
Inak práve kvôli nie úplne dobrým "recenziám" na DeA som nešiel ani do Š100 a ani to T603 aj keď by som ich chcel - tá neistota, či dodajú všetko ma proste odradila. Predsalen to nie je iba pár korún, ale celkom pekná pálka.
Inak práve kvôli nie úplne dobrým "recenziám" na DeA som nešiel ani do Š100 a ani to T603 aj keď by som ich chcel - tá neistota, či dodajú všetko ma proste odradila. Predsalen to nie je iba pár korún, ale celkom pekná pálka.
Škoda 1:43 a 1:18, Tatra 1:43, rally 1:43 + srdcovky 1:čokoľvek
Re: TATRA 603
Taky držím palce, aby to dobře dopadlo. Tatra bude brzy k dostání i na Slovensku, tak DeA díly mít musí. 34 čísel je hromada peněz.. A Tatra je velmi povedená. K té poslední zásilce - je tu někdo, komu dorazil ten model 1:43 ?
Re: TATRA 603
Číslo 46.
Už se bude se sestavou lépe manipulovat, je to konečně za co chytit.
353 + 8 = 361
-
Už se bude se sestavou lépe manipulovat, je to konečně za co chytit.

353 + 8 = 361
-
Naposledy upravil(a) Dali.B dne 07 úno 2022, 19:47, celkem upraveno 1 x.
Re: TATRA 603
Číslo 47.
Systém topení a spodní konstrukce předního sedadla.
361 + 6 = 367
-
Systém topení a spodní konstrukce předního sedadla.
361 + 6 = 367
-
Naposledy upravil(a) Dali.B dne 07 úno 2022, 19:48, celkem upraveno 1 x.
Re: TATRA 603
A číslo 48.
Sedák předního sedadla.
Mezi sedačku z měkkého plastu a kovové pružiny jsem ale vložil karton. Ten kov na měkký plast se mi moc nelíbil.
367 + 5 = 372
-
Sedák předního sedadla.
Mezi sedačku z měkkého plastu a kovové pružiny jsem ale vložil karton. Ten kov na měkký plast se mi moc nelíbil.
367 + 5 = 372
-
Naposledy upravil(a) Dali.B dne 07 úno 2022, 19:48, celkem upraveno 1 x.
Re: TATRA 603
Dneska mi pošta avizovala doručení zásilky č.16 - po 10 dnech od té minulé. Tímhle tempem by Tatra byla hotová za tři - čtyři měsíce 

Re: TATRA 603
Přesně tak, teď jsem zrovna přebral balík. Za mě by až tak spěchat nemuseli.
Ale klobouk dolů, jak je model krásně vymyšlený, všechno lícuje, zapadá, s montáži nejsou problémy.
Jen si někdy říkám, že ty fotografie v časopisech jsou dost mizerné. Nemyslím tím třeba historické fotografie, které se prostě takto dochovaly.
Ale mám na mysli v současnosti pořízené fotografie, například z tatrováckého muzea, to si často říkám, že už to snad hůře nafotit ani nešlo.
Ale klobouk dolů, jak je model krásně vymyšlený, všechno lícuje, zapadá, s montáži nejsou problémy.
Jen si někdy říkám, že ty fotografie v časopisech jsou dost mizerné. Nemyslím tím třeba historické fotografie, které se prostě takto dochovaly.
Ale mám na mysli v současnosti pořízené fotografie, například z tatrováckého muzea, to si často říkám, že už to snad hůře nafotit ani nešlo.