Škoda Octavia (1959) 1/8 - DeAgostini
Re: Škoda Octavia (1959) 1/8 - DeAgostini
Pokud by bylo možné sem průběžně dávat fotky už zkompletovaných dílů, bylo by to skvělé.
Re: Škoda Octavia (1959) 1/8 - DeAgostini
Dorazila čísla 11 - 15. Motor je prakticky hotov, přibývá dílů na přední nápravě.
- Přílohy
-
- 20220702_194211 (1).jpg (143.09 KiB) Zobrazeno 839 x
-
- 20220702_194418 (1).jpg (117.05 KiB) Zobrazeno 839 x
Re: Škoda Octavia (1959) 1/8 - DeAgostini
Pěkné, díky za fotky !
Re: Škoda Octavia (1959) 1/8 - DeAgostini
Včera dorazila čísla 36 - 40, převážně elektronika. A dálkové ovládání elektroniky. Všechno jsem zapojil a je to boží. Žádné mačkání malých spínačů pod přístrojovkou, žádné mačkání brzdového pedálu špejlí. Funkce:
1. potkávací světla - svítí přední reflektory, zadní světla a osvětlení přístrojovky
2. levé blinkry
3. pravé blinkry
4. varovky - blikají všechny blinkry - to skutečná oktávka neměla
5. brzdová světla - společná dioda s potkávacími světly
6. vnitřní osvětlení
7. houkačka
8. nastartování - zvuk motoru
9. přidání plynu - zvýšení otáček motoru
10. ztlumení hlasitosti
11. zvýšení hlasitosti
12. Vypínač dálkového ovládáí
1. potkávací světla - svítí přední reflektory, zadní světla a osvětlení přístrojovky
2. levé blinkry
3. pravé blinkry
4. varovky - blikají všechny blinkry - to skutečná oktávka neměla
5. brzdová světla - společná dioda s potkávacími světly
6. vnitřní osvětlení
7. houkačka
8. nastartování - zvuk motoru
9. přidání plynu - zvýšení otáček motoru
10. ztlumení hlasitosti
11. zvýšení hlasitosti
12. Vypínač dálkového ovládáí
Re: Škoda Octavia (1959) 1/8 - DeAgostini
Tak už je to i tady, podle nových obchodních podmínek platných od 18.1. se od čísla 46 zvyšuje cena jednoho čísla o 30,- Kč, tedy standardní objednávka bude 259,-/číslo, prémiová 289,-/číslo.
Re: Škoda Octavia (1959) 1/8 - DeAgostini
Včera dorazila čísla 71-75. Přibývá to. Číslo 75 je první z blatníků, levý přední. Nejpodstatnějším krokem bylo spojení "vnitřní podlahy" (podlaha s koberečky, sedačky, přední podběhy) a "vnější" podlahy (rám s motorem). S tím souviselo dopojení různých hadic a kabelů. Fotky byly částečně rozostřené, aby se stavitel nerozptyloval vším kolem, ale jen tím, co k danému bodu potřebuje. Přiznám se, že jsem nebyl schopen z těch fotek poznat, který kabel mám použít, ale hesla typu "volný konec dílu 7H připojte" mě navedl, vzal jsem si všechna dosavadní čísla a hledal v příslušných číslech, o které kabely jde. Některá spojení mi přišla nelogická a i proto jsem se bez návodů neobešel. Třeba by mě nenapadlo připojit trubičku od olejového filtru nazvanou "olejové vedení" na kontakt akumulátoru. Ten samý kontakt akumulátoru v mém autě 1:1 je spojen zemnící páskou s karoserií. Ale mám model 62, možná model 60 byl ukostřen přes šroub na víku olejového filtru. Návody normálně nečtu, jen koukám na obrázky a proto mě zpětně překvapila terminologie v návodu - například součástka, která se na skutečném autě jmenuje kohout vodního topení se v návodu jmenuje palivové čerpadlo. Asi mi nezbyde, než porovnat motorové prostory ve skutečnosti a v modelu a případně něco popřepojovat.