Kultovní auta ČSSR/Kultowe auta PRL/Retroautók/Autolegendy
-
- Příspěvky: 618
- Registrován: 12 kvě 2009, 08:26
- Bydliště: Košice, Slovensko
Re: Kultovní auta ČSSR/Kultowe auta PRL/Retroautók/Autolegendy
Dnes som dostal odpoveď z MagnetPress Slovensko, že distribútor kultových áut je DeAgostini. Nenašiel som slovenského zástupcu. Ďaľšia zaujímavosť deména
(nefunkční link odstraněn adminem) je na predaj.
(nefunkční link odstraněn adminem) je na predaj.
-
- Příspěvky: 763
- Registrován: 01 kvě 2009, 20:35
Re: Kultovní auta ČSSR/Kultowe auta PRL/Retroautók/Autolegendy
Takže je to "vo hviezdach". Ináč na web stránke to majú od začiatku napísané - zaujímavé...
Asi im naozaj veľa kusov ostalo a potrebujú sa ich narýchlo zbaviť.
Asi im naozaj veľa kusov ostalo a potrebujú sa ich narýchlo zbaviť.
Re: Kultovní auta ČSSR/Kultowe auta PRL/Retroautók/Autolegendy
konstrukčně nejsložitejší kultovka
(nefunkční link odstraněn adminem)


(nefunkční link odstraněn adminem)
Re: Kultovní auta ČSSR/Kultowe auta PRL/Retroautók/Autolegendy
Karoserie kupe je jiná tak proč má krátké dveře
(nefunkční link odstraněn adminem)


(nefunkční link odstraněn adminem)
Re: Kultovní auta ČSSR/Kultowe auta PRL/Retroautók/Autolegendy
Co se týče Poloneza coupé, jakožto jeden z nejvíce očekávaných modelů této série u našich severních sousedů to mohl být stěžejní model polských kultovek, ale neskutečnou nedbalostí jeho tvůrců vzniklo cosi neomluvitelného. To prostě nechápu. Krátké dveře, dlouhé zadní boční okno, široký sloupek, jinak tvarovaný prolis na zadním blatníku, co to má co společného s předlohou? Kde udělali soudruzi od DeAgostini chybu?
Zajel jsem si pro tento model přes Olzu, protože v české kolekci se určitě neobjeví (je s podivem, že se Polonez v české kolekci vůbec objevil), ale je to zklamání.
Zajel jsem si pro tento model přes Olzu, protože v české kolekci se určitě neobjeví (je s podivem, že se Polonez v české kolekci vůbec objevil), ale je to zklamání.
Re: Kultovní auta ČSSR/Kultowe auta PRL/Retroautók/Autolegendy

(nefunkční link odstraněn adminem)
Pozri tieto obrazky. Zda sa ze boli dve verzie.
Predlohou k modelu bol pravdepodobne ten oranzovy.
A ci sa objavi v Ceskych kultovkach ? Ja myslim ze ano.
DeAgostiny potrebuje predavat a pocet modelov z "Ost bloku" je maly.
Moje modely : https://picasaweb.google.com/1116688743 ... /Modely143
Re: Kultovní auta ČSSR/Kultowe auta PRL/Retroautók/Autolegendy
Oranžové skutečné auto je verze po faceliftu (jiná přední maska a jiný zadní sloupek - u 5D verze byl široký C sloupek nahrazený tenčím a přibylo boční okénko), model je verze po FL, ale ta nesprávná délka dveří (stejná jako u 5D verze) je neomluvitelná. Pochopil bych to, pokud by jen nějak upravovali model z 5D verze, ale tady museli evidentně dělat novou formu, čili to mohli (a měli) udělat správně.
Podle mě se také kupé objeví i v ČR, prostě se budou snažit prodat všechno všude, aby měli větší tržby, takže nás výhledově zasypou i x verzemi Syren atd. Ale doufejme, že snad ještě dočkáme i něčeho českého.
Podle mě se také kupé objeví i v ČR, prostě se budou snažit prodat všechno všude, aby měli větší tržby, takže nás výhledově zasypou i x verzemi Syren atd. Ale doufejme, že snad ještě dočkáme i něčeho českého.
Re: Kultovní auta ČSSR/Kultowe auta PRL/Retroautók/Autolegendy
Byly dvě verze třídveřových Polonezů, Polonez 3D a Polonez coupé.
Polonez 3D: http://www.polskie-auta.pl/galeria.php? ... 20drzwiowy
Polonez coupé: http://www.polskie-auta.pl/galeria.php? ... ez%20Coupe
Dle mého laického oka u obou verzí dlouhé dveře. Rozdíly vidím v čumáku u coupé (pro Poláky tzv. nosek, i když pravděpodobně první coupé měly stejné přední čelo jako 3D), v šířce a provedení středního sloupku, ve tvaru zadního bočního okna, v šířce zadního sloupku a jak už jsem zmiňoval v bočním prolisu, který u 3D trvá po celé délce vozidla, zatímco u coupé tento prolis na zadním blatníku nepokračuje až k zadnímu čelu, ale končí za zadním bočním oknem a obkresluje jej. Za zmínku stojí, že ty samé boční dveře byly použity i u užitkových verzí Polonezu, jako pickup či van.
Takže co se týče modelu, boční prolis je z 3D, sloupky z coupé, čumák z coupé a boční dveře nejsou ani z 3D ani z coupé. A teď babo raď, čeho je to vlastně model...
Polonez 3D: http://www.polskie-auta.pl/galeria.php? ... 20drzwiowy
Polonez coupé: http://www.polskie-auta.pl/galeria.php? ... ez%20Coupe
Dle mého laického oka u obou verzí dlouhé dveře. Rozdíly vidím v čumáku u coupé (pro Poláky tzv. nosek, i když pravděpodobně první coupé měly stejné přední čelo jako 3D), v šířce a provedení středního sloupku, ve tvaru zadního bočního okna, v šířce zadního sloupku a jak už jsem zmiňoval v bočním prolisu, který u 3D trvá po celé délce vozidla, zatímco u coupé tento prolis na zadním blatníku nepokračuje až k zadnímu čelu, ale končí za zadním bočním oknem a obkresluje jej. Za zmínku stojí, že ty samé boční dveře byly použity i u užitkových verzí Polonezu, jako pickup či van.
Takže co se týče modelu, boční prolis je z 3D, sloupky z coupé, čumák z coupé a boční dveře nejsou ani z 3D ani z coupé. A teď babo raď, čeho je to vlastně model...
Re: Kultovní auta ČSSR/Kultowe auta PRL/Retroautók/Autolegendy
Na istmodels.com je nový katalog modelů, jestli tedy už tam není dýl ale já si ho všiml až ted..koukám že tam je mimo jiné například Barkas VB či Niva slovenské policie..
Re: Kultovní auta ČSSR/Kultowe auta PRL/Retroautók/Autolegendy
Katalog je tam už delší dobu.