
Klasika
Re: Klasika
U 012/333 se to dá ještě pochopit, že se teprve učili, ale u 150/333 by už to mohli umět. 

Re: Klasika
Taky bych myslel, ale do asijské hlavy nevidis 

Re: Klasika
Když se podívám na pozadí Jaguaru Pirana na fotce vyrobku Matrix u Carmodelu, tak musim s hranici koukatelnosti souhlasit. Je to děs a je mi z toho smutno 

Re: Klasika
Matrix opravdu ty novější auta neumí.
Resinové modely jsou hlavně ruční práce, docela dost mi připomínají plastikové kity…
Ale nejenom Matrix. I když se podíváš třeba na modýlky supersportů třeba od LookSmart, není to ono. Ta ruční práce si nerozumí s moderními tvary, chce to průmyslovou, strojovou výrobu.
Podobné je to třeba u 1:18, AutoArt dělal špičkové moderní vozy, CMC zase špičkové klasiky.
Resinové modely jsou hlavně ruční práce, docela dost mi připomínají plastikové kity…
Ale nejenom Matrix. I když se podíváš třeba na modýlky supersportů třeba od LookSmart, není to ono. Ta ruční práce si nerozumí s moderními tvary, chce to průmyslovou, strojovou výrobu.
Podobné je to třeba u 1:18, AutoArt dělal špičkové moderní vozy, CMC zase špičkové klasiky.
Re: Klasika
Ten by byl. Možná už ho u Matrixu chystají
:

Re: Klasika

Tedy to je možná s velkým otazníkem.

Tyhle 3 kousky už mají v preorder určitě víc jak půl roku a stále nic, mezitím se objevily novější auta.
Ale to není kritika, já nespěchám.

Re: Klasika
Nádherné modýlky, ale moje peněženka při představě ceny omdlela 

Re: Klasika
Dělám ještě ve volných chvílích pořádek se starými fotkami. A postupně doplňuji na své rajče.
Takové krasavce jsme tu měli dávno dávno, v roce 2005 v Ostravě na náměstí při FIVA World Rally.
Kdo chcete potěšit oko, fotky zde :
https://dbclassic.rajce.idnes.cz/X_2005 ... -_Ostrava/
Takové krasavce jsme tu měli dávno dávno, v roce 2005 v Ostravě na náměstí při FIVA World Rally.
Kdo chcete potěšit oko, fotky zde :
https://dbclassic.rajce.idnes.cz/X_2005 ... -_Ostrava/
Re: Klasika
Krásné fotky a pěkné detailní záběry 

Re: Klasika
Zařazuji další modýlek Bugatti z kategorie "musím mít".
BUGATTI Type 57 S Aérolithe Electron Coupé / 1934-2013
MATRIX limit … 321/408
.
Výtvor Jeana Bugattiho, karosérie byla ze slitiny elektron, takže to nýtování bylo technicky opodstatněné, nejen pro parádu.
Jednalo se o prototyp pro vystavování na prestižních autosalonech své doby, zároveň sloužil jako výchozí model před stavbou Atlanticu.
Některé prameny uvádějí, že první Atlantic využil mnohé součástí z tohoto Aérolithe. Vůz se tedy samozřejmě nedochoval. V roce 2013 dokončila jistá kanadská renovátorská firma stavbu repliky s využitím šasi z jiného vozu Type 57.
.
Více fotek ZDE :
https://dbclassic.rajce.idnes.cz/1_43_B ... 13_MATRIX/
.

BUGATTI Type 57 S Aérolithe Electron Coupé / 1934-2013
MATRIX limit … 321/408
.
Výtvor Jeana Bugattiho, karosérie byla ze slitiny elektron, takže to nýtování bylo technicky opodstatněné, nejen pro parádu.
Jednalo se o prototyp pro vystavování na prestižních autosalonech své doby, zároveň sloužil jako výchozí model před stavbou Atlanticu.
Některé prameny uvádějí, že první Atlantic využil mnohé součástí z tohoto Aérolithe. Vůz se tedy samozřejmě nedochoval. V roce 2013 dokončila jistá kanadská renovátorská firma stavbu repliky s využitím šasi z jiného vozu Type 57.
.
Více fotek ZDE :
https://dbclassic.rajce.idnes.cz/1_43_B ... 13_MATRIX/
.
Naposledy upravil(a) Dali.B dne 31 říj 2019, 21:03, celkem upraveno 1 x.