Kultovní auta ČSSR/Kultowe auta PRL/Retroautók/Autolegendy
Re: Kultovní auta ČSSR/Kultowe auta PRL/Retroautók/Autolegendy
Yugo Koral se do ČR dovážel a možná i Florida. Pamatuji si na celostránkovou černobílou inzerci v novinách někdy z roku 1996 s titulkem nejlevnější nové auto na trhu. Cenovka tehdy byla snad neuvěřitelných 199 000 Kč.
Re: Kultovní auta ČSSR/Kultowe auta PRL/Retroautók/Autolegendy
A ona se někde dá koupit Florida či Koral v 1:43?
Re: Kultovní auta ČSSR/Kultowe auta PRL/Retroautók/Autolegendy
Asi se sem vážně dovážely. Třeba tady jsou vyfoceny na českých značkách a na netu se dají najít i recenze od majitelů: http://auta5p.eu/katalog/yugo/yugo.php
Re: Kultovní auta ČSSR/Kultowe auta PRL/Retroautók/Autolegendy
A ona se někde dá koupit Florida či Koral v 1:43?
Neviem, či som správne pochopil otázku, ale Yugo Koral v 1:43 bolo v deAgostini Kultovkách ČSSR, PLR-u ai. a tiež v sérii IXO IST. Yugo Florida zatiaľ iba v chorvátskych kultovkách ...
Neviem, či som správne pochopil otázku, ale Yugo Koral v 1:43 bolo v deAgostini Kultovkách ČSSR, PLR-u ai. a tiež v sérii IXO IST. Yugo Florida zatiaľ iba v chorvátskych kultovkách ...
Re: Kultovní auta ČSSR/Kultowe auta PRL/Retroautók/Autolegendy
Já si spletl to bílý Yugo, co bylo v kultovkách, s tímhle Koralem...
Myslel jsem, že je tu řeč o tom modelu, co jsem poslal v odkazu... Že vyšla Florida v chrovatské verzi nevím, bohužel se k jiným než českým a několika ruským nedostanu, protože se mi za ně nechce platit 400 korun a víc...
Myslel jsem, že je tu řeč o tom modelu, co jsem poslal v odkazu... Že vyšla Florida v chrovatské verzi nevím, bohužel se k jiným než českým a několika ruským nedostanu, protože se mi za ně nechce platit 400 korun a víc...
Re: Kultovní auta ČSSR/Kultowe auta PRL/Retroautók/Autolegendy
Toto faceliftové Yugo Koral zatiaľ ako model v žiadnej mierke nebolo - možno nás ale deAgostini / ixo niekedy prekvapí...
Re: Kultovní auta ČSSR/Kultowe auta PRL/Retroautók/Autolegendy
tady je Yugo Florida:
Re: Kultovní auta ČSSR/Kultowe auta PRL/Retroautók/Autolegendy
Dizajnovo niekde medzi Citroenom BX, Škodou Favorit a Fiatom Tipo - by som povedal...
Re: Kultovní auta ČSSR/Kultowe auta PRL/Retroautók/Autolegendy
To nie je náhoda, lebo karosériu navrhol ItalDesign a technika bola Fiat Tipo.
Re: Kultovní auta ČSSR/Kultowe auta PRL/Retroautók/Autolegendy
Dnes se v polských stáncích objevila nová polská kultovka Škoda Octavia červené barvy. A tak jako kdysi v případě Škody 1000MB přináším i teď srovnání s modelem Oktávky od Abrexu. Pár zdokumentovaných foteček je tady:
(nefunkční link odstraněn adminem)
Budu stručný. Suma sumárum DeA je o poznání autentičtější než Abrex. Výrazný rozdíl ve prospěch Dea je ve tvaru a sklonu předního a zadního skla, zásadně pak ve tvaru bočních zadních oken. A mohl bych pokračovat: zadní svítilny, užší B sloupky u DeA, atd.
V černém interiéru je sedák přední sedačky v kuse, u Abrexu jsou dělené. Nechápu, proč má Oktávka Abrexu palubovku z Felicie.
(nefunkční link odstraněn adminem)
Budu stručný. Suma sumárum DeA je o poznání autentičtější než Abrex. Výrazný rozdíl ve prospěch Dea je ve tvaru a sklonu předního a zadního skla, zásadně pak ve tvaru bočních zadních oken. A mohl bych pokračovat: zadní svítilny, užší B sloupky u DeA, atd.
V černém interiéru je sedák přední sedačky v kuse, u Abrexu jsou dělené. Nechápu, proč má Oktávka Abrexu palubovku z Felicie.